dilluns, 10 de març del 2014

rouge

què dius que m'han vist?
jo?
fent un petó?
a un altre home?
només a un?
deixa'm que t'ho expliqui
no és el que sembla,
-sempre havia pensat que mai diria aquesta frase tan absurda-

doncs esperava,
bé, ja saps,
t'esperava
i m'avorria
què es pot fer les 24 hores del dia?
així que he sortit a fer un vol
i l'he vist
si, a ella
tota nacarada
i el vermell als seus llavis.
no m'he pogut resistir
l'he besat.
era freda
però m'ha remogut tota per dins

he dit:
jo en vull un d'igual
un vermell als llavis
i a la botiga la venedora
me n'ha donat un com aquell,
si, si
el de la torre effiel.
directament me la portat
i de seguit m'els he pintat.

han aparescut
han crescut
son ells?
meus?
la venedora ha somrigut
no m'en puc estar
m'atanso al mostrador
i m'enganxo als seus llavis
un petó
el primer de llavis vermells.

m'he retocat el color
i he sortit a passejar amb ells,
els meus llavis nous.
i aixi han anat passant tots
mercaders i turistes,
xonis i xarnegos,
secretàries i esportistes,
avorrits i flamants,
altes i grasses,
modernets i aventurers
perduts i somiadors
funcionàries i calculadores. . .
tots i totes
aquells qui es creuaven amb mi
i em dirigien la mirada
els pintava. amb el meu nou vermell.

i ha estat així
no em demanis per què
les consequències no han estat greus
fins i tot tinc tant magnetisme
que he acariciat el meu android
amb els llavis
i ell també s'ha posat vermell
ha estat incontrolable
com ara aquest:

ho veus?
sols és un petó
els teus llavis
amb els meus

2 comentaris:

res ha dit...

inquietant
misteriosa
eternament
silenciosa
gustet de fraula
llengua guia
mapa obert
un cop es tasta
tothom vol repetir
descobrint
entre respiracions
ulls oberts
instints intrigants
moviments incontrolables
mentre esperem

polaroid mental ha dit...

primavera
el mapa
que s'hi dibuixa
un mar
per descobrir
banda i banda
racons d'aigua
càlids ressols
fruits vermells
gustet de fraules
quin gaudir!