dissabte, 4 d’octubre del 2008

Sota un llençol **

Portàvem tota la setmana practicament sense veure'ns, els dos havíem estat ocupats per la feina, per això, vam comentar que ara que ja era divendres soparíem a casa tranquil.lament amb l'esperança de fer una retrobada amb cara i ulls. Jo ja estava preparada, aquella setmana havia quedat amb la marie perque em deixés la pell ben fina. Tu, havies de plegar més tard que jo, però igualment estaries a casa per sopar, així, que faria temps mentres arrivéssis. Als volts de les 9 em vas fer un truc per comentar-me que la feina s'havia complicat i que arrivaries més tard del previst. Dolgut, em vas dir que poder millor ho deixèssim per demà, que soparies alguna cosa amb en F. Amb veu decepcionada et vaig enviar un petó i tot seguit vaig anar cap a la cuina a buscar-me una cerveseta per aliviar la pena. El meu cos et cridava pero avui no hi hauria resposta. Vaig sopar lleuger i després de zapejar una estona, vaig decidir anar cap al llit a llegir una estona. Els ulls s'em tancaven, eren les 11:00, encara prou aviat per ser divendres, pero vaig allargar la mà per tancar la llum i posar-me a dormir. Mentre encara tenia els últims pensaments al cap, notava que el cos encara seguia en neguit, pensava en tu i amb les ganes que et tenia, pero estava clar que aquesta nit no estaries. Així, que moguda pel desig, vaig començar a fer la feina jo sola. Tranquilament i amb les calces a mig baixar vaig començar a tocar-me molt suaument. M'agradava anar molt lentament per notar la suavitat de la pell. Sense obrir el meu sexe encara, em vaig anar llepant la mà per després mullar tots els llavis. Mica en mica anava obrint les cames per anar notant tot el meu sexe tendre i llefiscós. De sobte, un soroll em va fer aturar, era un soroll de claus a fora la porta de casa i seguidament, davant de la meva sorpresa, entraves a casa. Instintivament vaig agafar el llençol i em vaig tapar expectant els teus moviments. La porta de l'habitació era oberta i tu vas venir a tancar-la tal com feies sempre quant arribaves tard. No vaig gosar dir-te res, poder mig per vergonya, vaig fer-me la dormida, per uns instants vaig dubtar en cridar-te...segur que haguéssis vingut de bon grat, pero ara francament, estava a mitja feina meva i entrat en aquest punt intim no tenia ganes de compartir-lo amb tu. Segurament, en una altra època, de més jove, hagués anat corrent a buscar-te, pero ara, el que sentia era diferent al que em podies oferir...i tenia ganes de mi. Vaig seguir en silenci i tapada amb el llençol. L'orella restava a l'aguait de tots els moviments que feies per la casa mentres jo em deleitava. Vaig sentir la porta del lavabo, entraves a la dutxa: així doncs ara tenía uns 15 minuts de pista lliure. Vaig continuar lentament..mmmm....mmmm....m'estava posant molt....sabia el que m'agradava i allò era genial...em vaig ordenar silenci, només podia respirar...i tot i així a vegades la tallava per sentir-ho tot molt més intens. M'agradava tocar-me, ho feia tan diferent a tu, la meva mà era cada cop més humida i jo més oberta. L'intimitat anava creixent i els moviments cada cop es feien més repetitius i intensos. Els gemecs eren secs i callats i les cames ja no es podien posar més dures. Tot creixia dins meu i no volia parar, sabia el que volia i com ho tindria....... ........... després de l'ultim esbufec vaig parar per intentar escoltar-te que feies per la casa. Eres a la cuina, sentia el soroll dels plats, calaix de coberts, nevera.... aigua...i la tele de fons al menjador. Estava encesa, el meu cos et tornava a cridar, aixi que em vaig treure el que em quedava de roba i vaig anar caminant descalça fins trobar-te d'esquenes al mostrador de la cuina. Vaig bordejar la teva panxa incipient amb els meus braços, mentres tot el meu cos s'aferrava a tu, i tu sorprès, et giraves per saludarme amb un peto. Què fas així?...res, t'esperava....i els meus llavis van continuar parlant pel teu cos. Cega i boja, van começar a senyalar el cami, ofanosos calents, humits, et van trovar...la teva resposta practicament va ser inmediata, feia temps que no havia estat tan directa i això t'agradava, una femella en cel de genolls davant dels teus peus. Vam acabar mig arrossegats al sofa del menjador, on allà amb tots els ets i uts vam poder acabar la feina ben feta. Ja estirats...em vas preguntar per la meva rebuda...que m'havia pres, i jo enmig d'un somriure, et vaig explicar que m'havia estimat,...la pròxima vegada m'invites ..... sempre hi ets convidat.....la pròxima vegada miraré pel forat del pany.